H&M Beauty avasi ovensa Forumiin
H&M laajensi kauneudenhoitokonseptiaan Suomessa avaamalla uuden Beauty-lippulaivan Helsinkiin. Avajaispäivä keräsi paljon huomiota somessa ja useat innokkaimmat jonottivatkin jo tunteja ennen ovien avaamista. Uudistuneet kosmetiikkamyymälät ovat osa brändin kansainvälistä strategiaa tuoda kauneustuotteet lähemmäs muotia.
Avajaisia juhlittiin näyttävästi, sillä 600 ensimmäistä myymälässä shoppailevaa jäsentä sai näyttävän tuotekassin. Useat fanit jonottivat jo edeltävänä iltana sisäänpääsyä, sillä houkuttelevan tuotekassin lisäksi tarjolla oli myös aamiaista.
H&M beauty konseptin valikoima koostuu tunnettujen kotimaisten brändien, kuten Lumenen ja Smuuti Skinin lisäksi myös yksinoikeudella Huda Beauty ja Kayali, jotka ovat nauttineet suosiosta jo somen puolella.
Myymälän rinnalla H&M lanseerasi myös täysin uudenlaisen kosmetiikan verkkokaupan, joka kokoaa yhteen kuratoidun valikoiman yli 80 kansainvälisestä kumppanibrändistä.
Joko sinä olet vieraillut H&M uutuusmyymälässä?💄